پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

برنامه اندروید (APK) داستان من با تو شامل تمامی قسمتها

milad mirshekar | سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۱۶ ق.ظ

APK داستان من با تو APK داستان من با تو

 

برنامه اندروید (apk) داستان  من با تو

 

دریافت

عنوان: داستان من با تو
حجم: 1.92 مگابایت

نظـــــــــــــــــر فراموش نشه ممنون

 

 

 

نظرات  (۳۷)

  • هانیه ترکمانی
  • سلام.ممنون میشم برام ایمیل کنید این داستان رو

    Esmatnajafluei@ gmail.com

    پی دی اف رو میشه ارسال کنین برام؟ 

    mohebbihannaneh86@gmail.com

     

    سلام میشه فایل پی دی آف بفرستین برام ممنونم چون برام باز نمیشه 

    masomeh123b@gmail.com

    سلام رمان برای من دانلود نمیشه میشه لطفا پی دی اف رمان رو برام بفرستید

    ایمیلم sanazbahrami363@gmail.com

    سلام میشه لطفا برای منم بفرستید پی دی اف شو نتونستم دانلود کنم 

    ایمیلمfahimehnorozi88@gmail.com

    سلام میشه برام ارسال کنید.

    samerizeinab71@gmail.com

    سلام میشه لطفاً رمان رو برام بفرستید

    سلام میشه پی دی آف داستان رو برای منم لطفا بفرستید

     

    سلام میشه پی دی افشو ارسال کنین

    سلام میشه پی دی اف رمان رو ارسال کنین؟

    سلام میشه pdfرمان رو برام ارسال کنید

    لطفا پی دی اف کامل رمان رو به ایمیلم ترسال کنید🙏🏻

    ایمیل: wwwzahrair12@gmail.com 

    سلام میشه pdf رمان من با تو اثر لیلی سلطانی رو برام بفرستین ممنون 

    اینم ایمیلم mmohammadzadeh214@gmail.com

  • نیمه پنهان ماه
  • سلام ببخشید نتونستم دانلود کنم میشه لطف کنید رمان روبرام بفرستید

     

     

    سلام خسته نباشید میشه برای من نسخه pdf رماک رو بفرستید. 

     

  • دیانا نیکنام
  • سلام خسته نباشید 

    میشه برای من هم نسخه پی‌دی‌اف رو بفرستید؟؟

    ایمیلم : diana.niknam1385@gmail.com

    خیلی ممنون🙏🏻

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز

    سلام میشه برام pdfرو بفرستید

    ایمیلم  asal2020.poorabdollah@gmail.com

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز

    سلام میشه پی دی اف رو برام بفرستید

    اینم ایمیلم

    maedeh.sh.n.6@gmail.com

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز
  • مشتاق شهادت
  • میشه برا منم پی دی اف رو بفرستید

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز

    سلام..خسته نباشید..متاسفانه بنده هم نمیتونم دانلودش کنم..لطف میکنید پی دی افشو برام بفرستید؟🙏ممنون ازتون

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز

    سلام خسته نباشید می شه پی دی اف رمان رو برام بفرستید .

    movasegh76@gmail.com

    سلام میشه پی دی افو برای منم بفرستید

    پاسخ:
    آدرس ایمیلتونو  لطفا بفرستید

    میشه برای منم پی دی اف بفرستید 

    🙂🙂🙂🤗🤗🤗

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز
  • بنت الزهرا
  • سلام میشه پی دی افش رو برام بفرستید 

    اینم ایمیلم : montazer.mouod313@gmail.com

    پاسخ:
    سلام ارسال شد دوست عزیز

    سلام میشه pdf رو برام بفرستین

    znrgs901@gmail.com اینم ایمیام

    سلام منم نمیتونم این رمانودانلودکنم برای منم لطفابفرستید

    سلام برای من هم دانلود نمیشه لطفا برام بفرستیمش باتشکر

    پی دی اف دانلودش نمیاد چرا؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام ایمیل بفرسیتید دوست عزیز پی دی اف رو براتون بفرستم
    سلام.پی دی اف ش رو ازکجا باید دان کرد؟؟
    پاسخ:
    با سلام ایمیل بدین دوست عزیز ارسال میشه

    سلام برای منم دانلود نمیشه میشه لطفا واسم بفرستیدش🙏
    پاسخ:
    سلام 
    چشم
  • اااتاااااا
  • دانلود نمیشه😭😭😭😭😭
    پاسخ:
    تست کردم دوست عزیز درست بود 
    اگه نشد ایمیل برام بفرستید تا ارسال کنم
    این تو کامپیوتر نمیشه

    پاسخ:
    نسخه پی دی افش رو باید دانلود کنید
    ببخشید رمان مذهبی ست ؟؟
    پاسخ:
    سلام
    عاشقانه مذهبیست



    سلام واقعا رمان خیلی قشنگی بود ممنون
    پاسخ:
    نگاهتان قشنگ است
    سلام وبلاگ خوبی دارین 
    وبلاگتون دنبال شد, شما هم اگه خواستین وبلاگمو دنبال کنید
    پاسخ:
    سلام ممنون
    حتما دوست عزیز
    سلام .
    برای ساخت حرفه ای اپلیکیشن اندروید میتونی از برنامه ساز اندروید استفاده کنی . 

    با این برنامه خیلی راحت و حرفه ای بدون دانش برنامه نویسی میتونی کتاب و اپلیکیشن اندروید بسازی و کسب درآمد هم بکنی.

    برای دیدن تصاویر برنامه و دانلود سری به لینک زیر بزن :

    yon.ir/hhFI6

    با جوآپ ساختینش حتما
    خوب بود
    پاسخ:
    آره دوست عزیز چون وقت نداشتم سریعترین کار بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی