پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

مســـت عشـــقم کنــج آغوشت خدایی می کنـم

milad mirshekar | شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۴ ق.ظ

مســـت عشـــقم کنــج آغوشت خدایی می کنـم

مســـت عشـــقم کنــج
آغوشت خدایی می کنـم
 
تـا تــــو لیلای مــــنی
مـن پادشـاهی مـی کنم

ناز کـــردم  پیـــش تـو
دیـدم به جانـت میخری

تا نفـس دارم کنــارت
جانســــپاری  مـی کنم


  • milad mirshekar

نظرات  (۴)

جدا از اغراق ، این پست فوق العادع بود و بدجور به دلم نشست
واقعا دمت گرم
ایشالا بیشتر از اینا ببینیم
پاسخ:
خوشحال شدم دوست عزیز
ممنون
زیبا بود
پاسخ:
ممنون از حضورتون ❤️⁩⁦❤️⁩
بسی لذت بردم
پاسخ:
ممنون از حضورتون ❤️⁩⁦❤️⁩
قشنگ بود!!لایک!!
پاسخ:
خیلی ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی