پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

کوروش بزرگ

milad mirshekar | يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۴۴ ب.ظ

کوروش بزرگ

دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند.

................................................................................................................................................

خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن.

................................................................................................................................................

اگر میخواهید دشمنان خود را تنبیه کنید به دوستان خود محبت کنید.

................................................................................................................................................


من یاور یقین و عدالتم من زندگی ها خواهم ساخت، من خوشی های بسیار خواهم آورد من ملتم را سربلند ساحت زمین خواهم کرد، زیرا شادمانی او شادمانی من است.

................................................................................................................................................

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزای تنم قسمتی از خاک ایران شود.


 

 

  • milad mirshekar

بزرگ

جملات

کوروش

نظرات  (۳)

  • بیوکده biokade
  • خیلی از وبلاگت خوشم امده

    موفق باشی.
    پاسخ:
    شما لطف دارین
    همچنین:)
    احسنت
  • سعید رسول نیا
  • مطلب زیبایی بود 
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون ❤️⁩⁦❤️⁩

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی