پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

فرزند ادب باش نه فرزند پدر

milad mirshekar | شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

فرزند ادب باش نه فرزند پدر

فرزند ادب باش نه فرزند پدر
فرزند ادب زنده کند نام پدر

  • milad mirshekar

نظرات  (۶)

  • احمد هوشیار
  • واقعا گل گفتید .همینطور است که فرمودید.

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • سایت تفریحی چفچفک
  • من نوشته بودم جمله عالی بود
    پاسخ:
    ممنون از شما😍
  • سایت تفریحی چفچفک
  • نمی دونم برای من همچین حالتی میاد...تیک زدم پشتیبانی اماه هنوز جواب نداده
    پاسخ:
    دیگه مثل قبل جوابا رو نمیدن یخورده فعالیتشون کم شده
  • سایت تفریحی چفچفک
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    <p><a href="http://chefchefak.blog.ir/category/%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D*************%86%DA%AF/" title="شهر فرنگ">جمله</a> عالی بود...</p>
    پاسخ:
    این دگر چیست؟:))))
    احسنت بر تو ای مرد جوان
    قالب جدید عالی
    پاسخ:
    خواهش میکنم 😘😘
  • سیّد محمّد جعاوله
  • پست خوبی بود
    متشکرم.
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی