پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

جملات عاشقانه

milad mirshekar | سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ


یک ساعت تمام، بدون آنکه یک کلام حرف بزنم به رویش نگاه کردم
فریاد کشید: آخر خفه شدم! چرا حرف نمیزنی؟
گفتم: نشنیدی؟.... برو...
زبـــآن سـکـوت







"من سرم درد میکند برای "دعواهایی" که باهم نکردیم...
لعنتی چقدر مهربان رفتی ...!"







زمانی معنی عشق رو فهمیدم؛
که هیچ چیز جز خود عشق نداشتم





2




برای پیش "تو"بودن ...
بلیط لازم نیست!
مرور قصه ی "دل"...
کافیست...!




زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .







عــــــــشـــــق یعنی
.
.
.
.
.
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...







دست هایت مرتع انگورهای نوبر است

چون حلال من نشد باشد حرام دیگری...






من فقط یک بلیت رفتن میخواهم بی برگشت!

‏...به سوی اغوش تو







بى رحمى را بلد نیستم...
اما حواست را جمع کن!
استعدادم در یادگیرى فوق العادست!





من با همه فرق دارم

چون من تو را دارم ♥


  • milad mirshekar

جملات

عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی