پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

دیالوگ های ماندگار

milad mirshekar | شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ب.ظ

یه مرد میتونه 

همه رو متقاعد کنه که 
یکی دیگست 
ولی خودش رو هرگز.
.............................................................................................................
گل پاسخ داد:ابله!گمان می کنی  شکوفا شدن من،برای دیده شدن است؟؟؟
من برای خود می شکفم،و نه برای سایر افراد.
شکوفایی،مرا خوشحال می کند.
منشأ شادی من،در وجود و شکوفایی خودم است!


اروین د یالوم
 درمان شوپنهاور
.............................................................................................................
خیلی از چیزهای بی‌اهمیت برای زندگی ضروری است. 
اصلا مجموعه ای از چیزهای به ظاهر بی‌اهمیت، 
زندگی را تشکیل می‌دهد. 
زندگی یعنی همین!
زائری زیر باران
 احمد محمود
.............................................................................................................


می‌خواهم به یادِ من باشی
اگر تو به یادِ من باشی، 
عینِ خیالم نیست که 
همه فراموشم کنند!


 کافکا درکرانه
هاروکی موراکامی
.............................................................................................................
وقت سوار شدن به اتوبوس
شدیدن به تو فکر می کردم
۳۰ سنت کرایه را دادم
گفتم: دو نفر!
یادم نبود تنها هستم!

ریچارد براتیگان
.............................................................................................................
سِن ساخته مغز آدمه.
وقتی خودتو تسلیم دنیا کنی، 
پیر میشی !...


( The Expendables (2010

.............................................................................................................
ﺣﺘﻲ ﺍﮔﺮ ﺁﺩﻡ ﻫﺮﭼﻪ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺩﺍﺭﺩ ﺩﻭﺭ ﺑﺮﻳﺰﺩ ﺑﺎﺯ ﮔﻨﺎﻩ ﻫﺎﻱ ﻛﻮﭼﻜﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﻋﺬﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺧﻮﺩ ﻧﮕﻪ ﻣﻲﺩﺍﺭﺩ.
ﺍینها ﺁﺧﺮﻳﻦ ﭼﻴﺰﻫﺎﻳﻲ هستند ﻛﻪ ﻣﺎ ﺭﻫﺎ میکنیم.


ﺟﺎﻥ ﺍشتاین ﺑﮏ
ﺷﺮﻕ ﺑﻬﺸﺖ


  • milad mirshekar

دیالوگ های

ماندگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی