پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

رمان (پرنسس لجباز من)

milad mirshekar | يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۰۱ ق.ظ

پرنسس لجباز من

نویسنده : شبنم نقش بندی کاربران

تعداد صفحات : ۱۴۵

ژانر : عاشقانه کلکلی یه مقدار طنز پایان خوش

خلاصه رمان :

برآنچه گذشت

آنچه شکست

آنچه نشد

آنچه ریخت

حسرت نخور

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد ….

عشق اگر بی درد بود زیبا نمیشد 

عشق منطق و زبان و همشهری و … نمی شناسد 

اری اینگونه باید عشق را پذیرفت 

(نه ملی اگه اسون باشه که تحقیقت ب درد نمیخوره اونوقت باید قابش کنی بزنی به دیوار فقطم خودت نگاش کنی )

اوه اوه راس گفتی هاااا پس سخت باشه

(اخه ملی باز چرتو پرت گفتیا اگه سخت باشه بعد باید خربیاری و باقالی بار کنی اصلا فکرشو کردی اگ سخت باشه ممکنه نتونی مطالب جمع اوری کنی )

خب وجی جون (وجدان جون) بالاخره از این دوتا یکی هس دیگ مجبورم خودمو واس یکیش اماده کنم

(اره راس میگی واس اولین بار تو زندگیت ی حرفی زدی قانع شدم هااا )

خفه باو من همیشه راس میگم ایششش

اصلا از خدا میخوام رضوی(استادمون) ی موضوع بده که نه سخت باشه نه اسون یه موضوعی که هم بلد باشم هم نباشم و برم تحقیق کنم

(اصلا فهمیدی چ گفتی)

جون تو ک میخوام نباشی نفهمیدم فقط گفتم یه چیزی بپرونم تا ی حرفی گفته باشم

ای خدا اخه مـــ

+خانوم کامکـار

وای این دیگه کیه تازشم فامیلیم هم بلده

+با شمام خانوم کامـــــــــــــــــــــــکار

یهو به خودم اومدم ای وای اینکه استاده

حواستون کجاست اصلا در کلاس حضور دارید فکر کنم فقط حضور جسمی دارید

سرمو انداختم پایین تا ی خورده قیافم مظلوم بشه دلش واسم بسوزه همون طور ک سرم پایین بود گفتم


حجم: 823 کیلوبایت

download
  • milad mirshekar

رمان

عاشقانه

نظرات  (۱)

  • سایت تفریحی چفچفک
  • ممنون بابت رمان
    پاسخ:
    خواهش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی