پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

جملات ، کلمات، عکس نوشته و رمان عاشقانه

پندار

به نام خداوند بخشنده ی مهربان
در این وبلاگ سعی در این است جملات و عکس نوشته ها و رمانهای عاشقانه قرار بگیرد.

نویسندگان
آخرین نظرات

من اگر کافر و بی دین و خرابم؛ به تو چه

milad mirshekar | شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

برداشت آزاد

من اگر کافر و بی دین و خرابم؛ به تو چه؟؟؟
من اگر مست می و شرب و شرابم ؛ به توچه؟؟؟

تو اگر مستعد نوحه و آهی٬ چه به من؟؟؟
من اگر عاشق سنتور و ربابم ؛ به تو چه؟؟؟

تو اگر غرق نمازی٬چه کسی گفت چرا؟؟؟
من اگر وقت اذان غرقه به خوابم ؛ به تو چه؟؟؟

تو اگر لایق الطاف خدایی٬ خوش باش.
من اگر مستحق خشم و عتابم ؛به تو چه؟؟؟

دنیا گر چه سراب است به گفتار شما
من به جِد طالب این کهنه سرابم ؛به تو چه؟؟؟

تو اگر بوی عرق میدهی از فرط خلوص!
و من ار رایحه ی مثل گلابم؛ به تو چه؟؟؟

من اگر ریش٬ سه تیغ کرده ام از بهر ادب .
و اگر مونس این ژیلت و آبم ؛ به تو چه؟؟؟

تو اگر جرعه خور باده کوثر هستی!
من اگر دُردکش باده ی نابم ؛ به تو چه؟؟؟

تو اگر طالب حوری بهشتی٬ خب باش!
من اگر طالب معشوق شبابم ؛ به تو چه؟؟؟

تو گر از ترس قیامت نکنی عیش عیان.
من اگر فارغ از روز حسابم ؛ به تو چه؟

#سیمین_بهبهانی

  • milad mirshekar

نظرات  (۵)

همش ک شد ب ت چ ...ب من چ :( 
پس این وسط ب کی چ ؟؟!
پاسخ:
:))
  • علیـ ــر ضــا
  • بسیار جالب بود
    پاسخ:
    ممنون
  • رسول نصیری
  • البته من این شعر رو خیلی قبول دارم چون تفسیر ایه قران هست. سوره کافرون: لکم دینکم و لی الدین یعنی دین شما برای خودتان و دین من هم برای خودم
    پاسخ:
    همینطوره که میگین
    ممنون از حضورتون

  • فرناز فرزان
  • سلام
    ممنون ازحضورتون
    می گن معلوم نیست این شعر واقعا از سیمین باشه به هر حال آقای میثم صفر پور هم جوابیه ای برای این شعر نوشتن که شاید خوندنش خالی از لطف نباشه
    مانا باشید
    پاسخ:

    سلام

     

    بله شعر اقای میثم صفر پور هم خوندم

    منم شک داشتم که شعر برای خانوم سیمین بهبهانی باشه طبق تحقیقی که کردم نظر بیشتر بر ایشون بود

    ممنون از نظرتون

    :)

    جالب بود :D
    ممنون دوست عزیز
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی